Fitnessmalli Erna Husko treenaa 6 kertaa viikossa – seksikkäistä kuvista näkee, että salilla on käyty! - Viihde - Ilta-Sanomat

Fitnessmalli Erna Husko treenaa 6 kertaa viikossa – seksikkäistä kuvista näkee, että salilla on käyty!

Huippu-urheilulle omistanut 19-vuotias fitnessmalli Erna Huskon urheilullinen olemus herättää huomiota. Ulkonäkö ei ole kuitenkaan kaikki kaikessa, vaan enemmän merkitsee terveelliset elämäntavat.

Erna Huusko vannoo unen, ruokavalion ja treenin nimeen.­

17.6.2017 18:47

Fitnessmalli 2017 -kilpailussa kisaava Erna Husko, 19, on urheillut koko ikänsä. Husko muutti jo 12-vuotiaana Turusta Tallinnaan siskonsa kanssa tavoittelemaan kansainvälistä uraa taitoluistelijana.

Ura huippuluistelijana vaihtui lempeämpään salitreeniin pari vuotta sitten. Urheilutausta näkyy Huskon Instagramissa vahvasti. Hän on julkaissut lukuisia kuvia treeneistään, ja julkaissut netissä pakaratreeniohjelman. Huskolla on Instagramissa jo lähes 13 000 seuraajaa.

Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Hän kertoo Fitnessmalli-kilpailun tiedotteessa treenaavansa 5-6 kertaa viikossa. Vuodessa treenitunteja tulee siis satoja.

Kaikki ei kuitenkaan ole vain ulkonäöstä kiinni. Husko kertoo taistelleensa alipainoa vastaan uransa huipulla ja nyt tavoitteleekin terveellisiä elämäntapoja ennen kaikkea.

Husko sanoo haluavansa kannustaa muita nuoria omimaan positiivisen kehonkuvan ja panostamaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä terveellisiin elämäntapoihin.

Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Kesällä 2015 hän nautti ensimmäisestä kesälomasta todella pitkään aikaan. Hän kertoo löytäneensä kuntosalista uuden intohimon hetken urheilutauon jälkeen.

– Kun kaikki kesälomat olet viettänyt kylmissä jäähalleissa ympäri maailmaa, haluaisi loppujen lopulta elää ihan normaalia elämää, niin kuin toisetkin minun ikäiseni, Husko kertoo tiedotteessa.

Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Urheilullisen Huskon muodokas takapuoli on satojen treenituntien tulos. Hän vinkkaa, että pakaratreenissä tulisi keskittyä pakaroiden hermotukseen liike kerrallaan. Hiilihydraatteja ei myöskään tulisi pelätä.

– Uni, ruokavalio ja treenit tasapainoon, niin kaikki on mahdollista.

Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Fitnessmalli 2017 -finalistit.­

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?