Robin tuoksulanseerauksessa: ”Musahommissa laittautuminen kuuluu asiaan” - Viihde - Ilta-Sanomat

Robin tuoksulanseerauksessa: ”Musahommissa laittautuminen kuuluu asiaan”

Tunnettuja henkilöitä nähdään kyllä eri tuotteiden mainoskasvoina, mutta suosikkiartisti Robinin uusi nimikkotuoksusarja on Suomessa ensimmäinen laatuaan.

5.8.2014 16:33

Nuorille naisille suunnattu tuoksu ja vartalovoide lanseerattiin tiistaina Helsingissä.

Robinia fanittavat nuoret ovat uutuudelle luontainen kohderyhmä, mutta 15-vuotiasta suosikkiartistia itseään kiinnostaa myös laittautuminen.

- En ollut aikaisemmin niin kiinnostunut laittamaan itseäni, mutta näissä musahommissa se kuuluu asiaan, Robin kertoo Ilta-Sanomille.

- Kun aloitin nämä musahommat, alussa oli hieman kiusallista istua maskeerattavana, mutta siihen kyllä tottuu, rennosti sävy sävyyn mustiin farkkuihin, t-paitaan ja tennareihin sonnustautunut poptähti jatkaa.

Robinilla on yksi tuotesarja, joka ei varmasti jää kaappeihin lojumaan käyttämättömänä.

- Hiustuotteita menee tosi paljon. Niitä ei ole kotona koskaan liikaa, kertoo iloinen ja nauravainen Robin Ilta-Sanomille.

Robinin nimeä kantava uutuustuoksusarja on myynnissä ensimmäiset kaksi viikkoa yksinoikeudella vain yhdellä tavarataloketjulla.

Robinin tunnetuimpia hittejä on Boom Kah vuodelta 2013.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?