Sarasvuo julkaisee Diili-kirjan - Viihde - Ilta-Sanomat

Sarasvuo julkaisee Diili-kirjan

Yritysvalmentaja Jari Sarasvuo julkaisee Huomiotalous - Diilin opetukset (Otava) -kirjan. Opuksen luvataan jatkavan siitä, mihin ohjelma päättyy.

7.4.2005 0:00

Tiedotteen mukaan kirja "pohtii, miten maailmaa muuttava talous on muuttunut ja miten voittamisen varmistaminen on muuttunut".

Kirjan teemojen kerrotaan olevan huomiotalouden lisäksi strategia, johtaminen, neuvottelu, työhön ohjaus ja valmentaminen, ilmiömarkkinointi, asiakasvirta ja ihmisarvo.

Sarasvuo on julkaissut useita konsulttikirjoja jo aikaisemminkin. Hänen ensimmäinen teoksensa Sisäinen sankari julkaistiin 1996.

Ensimmäisen romaaninsa Captam Apoteko Jari Sarasvuo julkaisi kesällä 2002.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?