HIM taistelee nyt logostaan

Julkaistu:

Ville Valon johtama HIM taistelee oikeudestaan symbolikseen muodostuneeseen Heartagram-logoon. Vaikka suomalaisbändillä on voimassaoleva maailmanlaajuinen sopimus Heartagramilla varustettuihin tuotteisiin, amerikkalainen piraattituotteita valmistava yritys myy täyttä häkää Heartagram-tuotteita eri nettisivustoilla.

- Törkeää tässä on nimenomaan se, että he väittävät sivuillaan kylmän rauhallisesti olevansa virallinen myyjä, vaikka meillä on virallinen maailmanlaajuinen sopimus englantilaisyrityksen kanssa, joka edustaa meidän merkkejämme, HIM-manageri Seppo Vesterinen manaa.

HIM osti pari vuotta sitten samannimiseltä amerikkalaisbändiltä oikeudet HIM-nimeen, mutta omaa logoa ei ruveta ostamaan.

- Nimestä maksoimme, mutta se ei ollut merkittävä summa. Heartagramista emme missään nimessä maksa mitään. Ei todellakaan. Nyt taistellaan loppuun asti, manageri vakuuttaa.