Teinilaulaja syrjäytti Sarahin muotimallina

Julkaistu:

Sinkkuelämää-sarjan myötä nykymuodin keulakuvaksi noussut Sarah Jessica Parker ei enää kelvannut amerikkalaisen vaatejätin mainostajaksi.

GAP-yhtiö ilmoitti pian uuden kevätmallistonsa lanseerauksen jälkeen valinneensa mainostensa uudeksi tähdeksi brittiläisen soullaulajan Joss Stonen.

- Sarahin kevätkampanja GAP:ille on vasta alkanut. Hänestä tuntuukin, että on hienoinen tölväisy häntä kohtaan julkistaa ilmoitus korvaamisesta samalla viikolla, kun hänen mainoksensa ovat ilmestyneet, näyttelijättären ystävä kertoi Mail on Sunday -lehdelle.

17-vuotias Stone on yli 20 vuotta Parkeria nuorempi ja vasta nousemassa pinnalle musiikkimaailmassa. Sarah Jessica Parker puolestaan nousi suosikkisarjan myötä nopeasti maailmanmaineeseen, mutta on sarjan päätyttyä esiintynyt lähinnä mainoksissa.

Parkerin ura niin vaatteiden, saippuan kuin hiusvärinkin mainostajana alkaa haalistua, joten kenties tähtösen olisi syytä alkaa katsastella niitä näyttelijäntöitä.