Brittilehti pyysi Melania Trumpilta anteeksi – aikoo maksaa ensimmäiselle naiselle ”tuntuvat vahingonkorvaukset”

Julkaistu:

Daily Telegraph myöntää, että viime viikon kansijuttu sisälsi virheellistä tietoa.
The Daily Telegraph -lehti on pyytänyt anteeksi Yhdysvaltain ensimmäiseltä naiselta Melania Trumpilta, kertoo BBC verkkosivuillaan.

Brittilehti aikoo maksaa Trumpille ”tuntuvat vahingonkorvaukset” viime viikon kansijutustaan, joka sisälsi virheellistä tietoa tämän perheestä ja urasta.

Naisen väitettiin muun muassa itkeneen vaali-iltana, ja hänen mallin uransa kerrottiin olleen rimpuilua ennen Donald Trumpin tapaamista.

Tiedottajan mukaan Melania Trump ei jätä huomiotta häntä koskevia valheita.

– Hän ei aio katsoa sivusta, kun ihmiset ja tiedotusvälineet keksivät valheita ja vääriä väitteitä kilpaillakseen suosiosta tai myydäkseen tabloidiotsikoita, hän kommentoi.

Lehti myönsi, ettei väitteitä olisi pitänyt julkaista. Se ilmoitti myös maksavansa Trumpin asianajajakulut.