Terveys

Koko kroppa kuntoon 20 minuutin treenillä – tätä varten et tarvitse edes välineitä

Julkaistu:

Me Naiset
Napakka kuntopiiri on hyvä treeni koko keholle.
Ei aikaa. Ei rahaa. Ei jumppavälineitä. Ei salijäsenyyttä. Nämä selittelyt ovat nyt turhia, sillä personal trainer Nana Heikkilä on suunnitellut kotijumpan, johon tarvitsee vain oman kehonsa ja 20 minuuttia aikaa.

– Jos aikasi on kortilla, voit jakaa treenin kahteen osaan. Tee yksi kierros liikkeitä ennen aamusuihkua, niin aineenvaihdunta herää ja tehostuu. Toisen kierroksen voit tehdä illalla töiden jälkeen, Nana Heikkilä vinkkaa.

Katso videolta, miten liikkeet tehdään oikein. Treeni sopii hyvin kaikille, myös aloittelijalle.

Liikkeet:

1. Levyä kyykky + sivutaivutus

2. Punnerrus kontallaan
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

3. Lantion nosto

4. Jalkojen dippaus vuorotellen

5. Selän ojennus + lapaveto

VINKKI!

Tee kuntopiiri 2–3 kertaa viikossa. Säännöllisellä treenillä saat tuloksia jo parissa kuussa terveelliseen ruokavalioon yhdistettynä. 3–4 treenikerralla rasvat palavat varmasti!

Lue myös:

Onko sinullakin kuolleen takapuolen syndrooma? Näistä merkeistä tunnistat yleisen vaivan

Tee vaikka kotona! Nämä kaksi treeniliikettä ovat ylitse muiden

Venla ja Hertta kokeilivat, mitä tapahtuu, kun seisoo osan työpäivästä – kuukaudessa huimia tuloksia

Testaa, missä kunnossa olet! Näihin tuloksiin ikäisesi pitäisi päästä

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt