IS Jumppa - Venyttelyt tuolin kanssa - Terveys - Ilta-Sanomat

IS Jumppa - Venyttelyt tuolin kanssa

Julkaistu: 6.11.2012 10:50

Venyttely edistää palautumista ja auttaa välttämään lihaskireyksiä. Se myös rentouttaa. Mitä useammin venyttelet sitä parempi.

Venyttely ei vie paljoa aikaa eikä tilaa ja tulokset huomaat nopeasti.

Ihanteellista olisi ottaa venyttely osaksi päivärutiinia. Tämän venyttelyjumpan voit tehdä helposti toimistossa, kotona tai vaikkapa mökillä.

Lisäämme liikkuvuutta selkään, sekä rinta- ja kaularangan alueelle. Venytämme myös erityishuomiota vaativia lonkankoukistajia ja etureisiä, unohtamatta takareisiä ja pakaroita.

Tällä videolla jumppaohjaajana on Siru Hellberg Suomen Voimisteluliitosta.

IS Jumppa- sarja on nyt julkaistu kokonaisuudessaan. Katso 18-osaisen sarjan muut osat alla olevista linkeistä tai tästä.

Jumpat on jaettu kolmeen kategoriaan, joiden osat avautuvat uuteen ikkunaan näistä linkeistä: - lihaskunto - venyttely - taukojumppa

Hyviä jumppahetkiä toivottavat Suomen Voimisteluliitto ja Ilta-Sanomat!

Tuoreimmat osastosta