Jari Sarasvuo, Tami Tamminen, Sakke Pietilä ja Sinuhe Wallinheimo saavat haastajan Duudsoneista - Yrittäjä - Ilta-Sanomat

Duudsonit ryhtyvät bisnesguruiksi

Jarno Laasala ja Jukka Hilden alkavat bisneskonsulteiksi.

Julkaistu: 12.4.2011 9:44, Päivitetty 12.4.2011 9:59

Johtaja hoi! Jukka ja Jarppi sen selittävät: Näin luodaan konsepti ja brändi sekä näin se viedään tuotteistettuna maailmalle.

Duudsoneiden Jarno Laasala ja Jukka Hildén aikovat paljastaa liiketoimintansa salaisuuksia luennoimalla yritysjohtajille konseptin ja brändin luomisesta, tuotteistamisesta sekä viennistä.

Näyttöä on, sillä Duudsoneiden Rabbit Films Oy Ltd -tuotantoyhtiö on jo vienyt maailmalle The Dudesons, Kill Arman ja Madventures -tv-sarjat.

Näistä The Dudesons on myyty yli 150 maahan ja se on kaikkien aikojen katsotuin suomalainen tv-sarja maailmalla.

Laasalan ja Hildénin kanssa yhteistyöstä sopinut Oy Speakersforum Finland Ab:n toimitusjohtaja Pate Ekman on innoissaan.

– Suomi elää ajassa, jolloin hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, mutta se ei enää globaalissa liiketoiminnassa päde, Ekman sanoo.

Ekmanin mukaan monet kansainvälisestikin tunnetut puhujat paasaavat “Radical Thinking” -otsikolla, mutta Duudsonit puhuvat jo “Radical Doing” -konseptista.

Laasalan mukaan menestys todellakin perataan auki:

– Isäntä-asenne, usko omaan tekemiseen ja luova hulluus toimii. Me eletään omaa unelmaamme, ja olemme todistaneet, että mahdoton on mahdollista. Nyt on tullut aika paljastaa, miten neljä pohojalaasta pojankloppia tunkeutui kansainväliseen viihdebisnekseen, hän lupaa.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?