Elisa yhdistää brändejään – Saunalahti saa Elisa-etuliitteen

Brändistrategiansa uudistanut Elisa yhdistää erillisbrändejään yhden nimikkeen alle. Aiemmin erillisinä brändeinä tunnetut Saunalahti, Videra ja Appelsiini saavat jatkossa eteensä Elisa-nimen.

Elisan toimitusjohtaja Veli-Matti Mattila.

15.10.2014 8:23 | Päivitetty 15.10.2014 8:28

– Jatkossa niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaiden tuotteet ja palvelut tunnetaan yhteisellä nimellä, viestintäjohtaja Katiye Vuorela sanoo tiedotteessa.

Elisalla on uudistuksen jälkeen kahdeksan alabrändiä, muun muassa Elisa Saunalahti, Elisa Appelsiini ja Elisa Kirja. Elisan toimitusjohtajan Veli-Matti Mattilan mukaan brändien yhtenäistäminen tuo tehokkuutta viestintään ja markkinointiin, mikä mahdollistaa Elisalle toimialan "edullisimmat liittymähinnat".

Elisan ilmoitus antaa viitteitä mahdollisesta hintakilpailusta. Nordea arvioi maanantaina, että Suomessa voi olla alkamassa teleoperaattoreiden hintakilpailu, kun TeliaSonera on aloittanut jo hintakampanjan.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?