Konsernin osista paras prosentuaalinen kasvu oli Hobby Hallilla, jonka myynti kasvoi 34 prosenttia. Myynti Suomessa kasvoi 32 prosenttia ja ulkomailla 48 prosenttia.
Tavarataloryhmän myynti kasvoi 10 prosenttia. Suomen myynti kasvoi 5 prosenttia ja ulkomaanmyynti 24 prosenttia. Venäjällä myynnin kasvua vauhdittivat helmikuussa Moskovassa avattu uusi tavaratalo sekä Bestseller-ketjun laajeneminen.
Seppälän myynti kasvoi 9 prosenttia. Suomessa myynti pieneni yhden prosentin, mutta ulkomailla myynti kasvoi 44 prosenttia. Ulkomaanmyyntiin vaikutti erityisesti myymäläketjun laajeneminen Venäjällä.
Stockmann-konsernin koko vuoden 2007 myynti kasvoi 13 prosenttia ja oli 1 670 miljoonaa euroa. 70 prosenttia myynnistä tuli Suomesta ja 30 prosenttia ulkomailta.
Lopulliset myyntiluvut Stockmann julkistaa 7. helmikuuta viime vuoden tilinpäätöstietojen yhteydessä.