Muutos koskee noin 200 000 Tapiolan vakuutus-, pankki- tai rahastoasiakasta.
Viimeaikaiset muiden epäonniset pankkiuudistukset eivät kauhistuta Tapiola Pankkia.
– Olemme tehneet jo kaksi vastaavan kokoista uudistusta tänä vuonna, toimitusjohtaja Harri Lauslahti Tapiola Pankista kertoo.
Yritys muutta verkkopalveluun kirjautumisen kaksivaiheiseksi. Uudistuksen on tarkoitus parantaa palvelun turvallisuutta: käyttäjätunnuksen ja vaihtuvan tunnusluvun lisäksi käyttöön tulee myös henkilökohtainen salasana.
Lauslahti kertoo, että uusi salasanakäytäntö varmistaa asiakkaiden viruksenesto- ja palomuurikäytäntöjä.
– Maanantaina meillä on kuitenkin heti aamusta täysi miehitys käyttäjätuessa, Lauslahti sanoo.