Mainonnan myynnin lasku ja kustannusten kasvu painoivat Alma Median tulosta

Consumer-liiketoiminnan kannattavuutta painoivat mainonnan myynnin lasku sekä kasvaneet kustannukset.

Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne

16.2. 8:37

Alma Median oikaistu liikevoitto supistui loka-joulukuussa 15,2 miljoonaan euroon, kun se vuotta aiemmin oli 15,5 miljoonaa euroa. Liikevaihto kasvoi prosentin 78,7 miljoonaan euroon.

Alma Media kertoo, että sen Consumer-liiketoiminnan kannattavuutta painoivat mainonnan myynnin lasku sekä kasvaneet markkinointi-, tuotekehitys- ja painatuskustannukset. Liiketoiminta-alueeseen kuuluvat muun muassa Iltalehti ja Etuovi.com.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?