Warner Bros. Discovery yhdistää suoratoistopalvelunsa

Tänä vuonna muodostunut mediajätti tavoittelee suoratoistolleen 130 miljoonaa maksavaa tilaajaa vuoteen 2025 mennessä.

Uusi palvelu yhdistää HBO:n ja Discoveryn suoratoistopalvelut.

5.8. 12:42

Aiemmin tänä vuonna muodostui uusi mediajätti, kun HBO:n ja Animal Planetin emoyhtiöt yhdistyivät. Saman katon alle asettuivat Warner Media ja Discovery.

Näin syntynyt Warner Bros. Discovery kertoi tällä viikolla, että se aikoo tarjota suoratoistopalveluita sekä ilmaiseksi että maksullisina. Maksullinen palvelu yhdistää HBO Maxin ja Discovery+:n, ja tavoitteena on tavoittaa 130 miljoonaa maksavaa tilaajaa vuoteen 2025 mennessä, muun muassa New York Times kertoo.

Uusien palveluiden nimiä ei vielä ole julkistettu. Myöskään maksullisen palvelun hinta ei vielä ole tiedossa. Tarjolle se on Yhdysvalloissa tulossa ensi kesänä ja Euroopassa vuoden 2024 kevään aikana.

Warner Bros. Discovery syntyi, kun AT&T:n Warner Media -yksikkö sulautui Discoveryn kanssa. Järjestely on osa Yhdysvalloissa käynnissä olevaa suoratoistokamppailua, jonka muita osapuolia ovat muun muassa Netflix ja Disney.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?