Alma Media antoi tulosvaroituksen

Viestintäkonserni Alma Media varoittaa vertailukelpoisen liikevoittonsa vuoden toiselta neljännekseltä jäävän vastoin yhtiön aiempaa ohjausta hieman alle vertailukauden tason.

Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne lehdistötilaisuudessa elokuussa 2009.

9.7.2010 14:46 | Päivitetty 9.7.2010 14:53

– Syynä tähän on ennakoitua heikompi liikevaihdon kasvu ja kokonaiskulukehitys, johon osaltaan vaikuttaa kaudella kirjattu, mutta osin aiempia kausia koskeva 0,3 miljoonan euron tietotekniikkakulu, Alma Media sanoo tiedotteessaan.

Alma Median liikevoitto oli viime vuoden toisella neljänneksellä 12,2 miljoonaa euroa.

Huhtikuun lopussa Alma Media ennakoi toisen neljänneksen vertailukelpoisen liikevaihdon ja liikevoiton olevan lähellä edellisvuoden tasoa.

Alma Media julkistaa toisen neljänneksen osavuosikatsauksensa heinäkuun 22. päivä.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?