Lakkosuman purku kestää DNA:ssa - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

DNA:n asiakaspalvelu pahoissa pulmissa

Teleoperaattori DNA ei ole saanut vielä purettua lakon aikana kertynyttä pyyntösumaa. Asiakaspalveluun joutuu jonottamaan ja palvelupyyntöön saa odottaa vastausta tavallista pidempään.

8.3.2010 19:19 | Päivitetty 8.3.2010 19:00

Lakon aiheuttaman suman purkaminen on vienyt DNA:n asiakaspalvelussa odotettua pidemmän ajan. Toimihenkilöiden lakko alkoi joulukuun puolivälissä ja päättyi helmikuun alussa.

DNA ennakoi lakon loppuessa, että teleoperaattori saa purettua lakon aikana kerääntyneet toimeksiannot helmikuun loppuun mennessä. Asiakaspalvelu ei ole kuitenkaan vielä palautunut normaalitilaan.

– Lakon aikana kertyneet työt on saatu kohta purettua, mutta meillä on kasaantuneita töitä, jotka kertyivät lakon päättymisen jälkeen, johtaja Petteri Niemi kertoo.

Töiden ruuhkautuminen näkyy siinä, että asiakaspalveluun on tavallista pidemmät jonotusajat. Normaalisti jonotusaika on 40 sekuntia.

Palvelupyyntöihin vastaaminen kestää myös tavallista pitempään. Ennen lakkoa DNA vastasi suurimpaan osaan palvelupyyntöihin vuorokauden sisällä. Nyt operaattori ei pysty vastaamaan pyyntöihin tavoitellussa ajassa.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?