Clear Channelin verkosto laajenee

Julkaistu:

Ulkomainosyhtiö Clear Channel vahvistaa valtakunnallista näkyvyyttään. Sopimus kiinteistösijoitusyhtiö Cityconin kanssa tuo Clear Channelin ulkomainospaikat 19 kauppakeskukseen eri puolilla Suomea, kertoo toimitusjohtaja Timo Tammi.
Mukana ovat muun muassa Espoon Iso Omena ja Lippulaiva, Vantaan Myyrmanni, Tampereen Koskikeskus, Jyväskylän Forum ja Jyväskeskus, Rovaniemen Sampo-keskus ja Oulun Galleria.

Clear Channelin hallinnassa ovat jo olleet sekä perinteiset että digitaaliset mainospaikat Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä.

– Jatkossa mainostajat voivat tavoittaa näillä mainospaikoilla yli sadan miljoonan kävijän vuosivolyymin, laskee Clear Channel Suomen toimitusjohtaja Timo Tammi.

Tammen mukaan kauppakeskusmainonnan merkitys kasvaa jatkuvasti, sillä ihmiset viettävät kauppakeskuksissa yhä enemmän aikaa.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Lisää valtakunnallista tavoittavuutta tuovat Tampereelle ja Turkuun sijoitettavat uudet kadunkalusteet ja muut mainospaikat.

Tampereen keskeisille liikepaikoille tulee kymmeniä kahdeksan neliön kokoisia mainospintoja.

Turussa uusia ulkomainospintoja sijoitetaan muun muassa bussikatoksiin. Myös Espooseen tulee kymmeniä uusia bussikatoksia vuodenvaihteeseen mennessä.

– Kadunkalusteet ovat isoin osa ulkomainontaa, mutta tähän asti niissä on ollut vain yksi valtakunnallinen palveluntarjoaja. Me tarjoamme toisen vaihtoehdon, Tammi toteaa.

Kysyntää on Tammen mukaan tullut etenkin päivittäistavarayhtiöiltä.

Valtakunnallista kaupunkinäkyvyyttä myy myös JCDecaux.

Clear Channel on leviämässä myös Finnkinon elokuvateattereiden auloihin. Niihin sijoitettavat digitaaliset näytöt tavoittavat vuosittain noin viisi miljoonaa ihmistä.

Digitaalinen ulkomainonta sopii Tammen mukaan mainiosti juuri kauppakeskuksiin, elokuvateattereihin ja joukkoliikenneasemille, joissa mainostaja haluaa tavoittaa kuluttajan täsmälleen oikealla hetkellä – esimerkiksi matkalla töistä kotiin tai ulos syömään elokuvanäytöksen jälkeen.

Suomessa digitaalinen ulkomainonta on vielä kokeiluasteella.

Esimerkiksi Kampissa Clear Channelilla on toistaiseksi ollut vain muutama kampanja, jotka on ajoitettu työmatkalaisten päivärytmin mukaan.

– Me emme ole osanneet kertoa näistä mahdollisuuksista mainostajille riittävän hyvin, mutta saarnaaminen jatkuu, Tammi lupaa.

Kommentit

    Näytä lisää

    Näitä luetaan!
    • Juuri nyt
    • Päivä
    • Viikko
    1. 1

      Näin Rovio rauhoitteli sijoittajia puhelimessa: ”Kehitämme jatkuvasti uusia pelejä” – osake edelleen -50 %

    2. 2

      325 000 euron vuositulot ja pitää itseään keskiluokkaisena – näin asuinpaikka vaikuttaa

    3. 3

      Ulkomaiset jättipankit myyvät Rovion osakkeita – suomalaiset piensijoittajat ostavat

    4. 4

      Rovion kriisi: puhelinpalaveri vihaisille sijoittajille – osake syöksynyt jo lähes 50 prosenttia

    5. 5

      Kommentti: Suomi toipuu, mutta yksi sukupolvi putoaa kelkasta – 3 synkkää graafia työelämästä

    6. 6

      Finnairin osakkeella tehtiin iso kauppa pörssissä

    7. 7

      Analyytikko: Rovion pudotus odotettua rajumpi

    8. 8

      Kevan sijoitukset tuottivat 7,7 prosenttia – saadut eläkemaksut ensi kertaa pienemmät kuin ulos maksetut eläkkeet

    9. 9

      Katso, oletko rikas vai köyhä – tämän verran keskimääräinen suomalainen omistaa

    10. 10

      Lintuja kynitään vihaisesti pörssissä – Rovioon iski Siperian pakkanen: jo -48 %

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Kommentti: Suomi toipuu, mutta yksi sukupolvi putoaa kelkasta – 3 synkkää graafia työelämästä

    2. 2

      Rovion kriisi: puhelinpalaveri vihaisille sijoittajille – osake syöksynyt jo lähes 50 prosenttia

    3. 3

      325 000 euron vuositulot ja pitää itseään keskiluokkaisena – näin asuinpaikka vaikuttaa

    4. 4

      Kahvilayrittäjä sai oudon puhelun kassahihnan päähän – Nordea oli palauttamassa rahoja takaisin hänen asiakkailleen

    5. 5

      Lintuja kynitään vihaisesti pörssissä – Rovioon iski Siperian pakkanen: jo -48 %

    6. 6

      Teknologiapelkuriksi tunnustautuva Wahlroos antaa 3 vinkkiä sijoittajalle – ”Osta ja unohda oli toimiva strategia puolitusinaa vuotta”

    7. 7

      4 säästövinkkiä: Näinä päivinä tehdään sähkölaskuihin vuoden kallein piikki

    8. 8

      Näin Rovio rauhoitteli sijoittajia puhelimessa: ”Kehitämme jatkuvasti uusia pelejä” – osake edelleen -50 %

    9. 9

      Koboltin hinta jo ennätykselliset 82 000 dollaria tonnilta – Suomi on ainoa kobolttimaa EU:ssa

    10. 10

      Analyytikko: Rovion pudotus odotettua rajumpi

    11. Näytä lisää
    1. 1

      Kahvilayrittäjä sai oudon puhelun kassahihnan päähän – Nordea oli palauttamassa rahoja takaisin hänen asiakkailleen

    2. 2

      Tällaisia ovat sopeutumiseläkettä nostavan Suvi Lindénin bisnekset

    3. 3

      Jukka kyllästyi sähköyhtiöiden ”rosvoukseen”: asensi katolleen 29 aurinkopaneelia – säästöä 443 euroa vuodessa

    4. 4

      Yrittäjä joutui ulosottoon summasta, jolla saa käytetyn Corollan: maksanut 5 vuodessa yli 60 000 euroa – eikä velka ole lyhentynyt

    5. 5

      Tähän on tultu Suomen rakennusalalla: juuri koulusta päässeet pyytävät yli 6000 e/kk

    6. 6

      Pankki varoittaa: Kunnon rytinä on vasta tulossa markkinoille

    7. 7

      Yksi asia unohtuu talvella – 3 vinkkiä: Näin suojelet arvokasta ilmalämpöpumppuasi

    8. 8

      Yhden Kari Voutilaisen tekemän rannekellon hinnalla saa kymmenen Rolexia

    9. 9

      Katso keskipalkat 15 eri toimialalla – ”63–64 % suomalaisista saa pienempää palkkaa kuin keskiarvo”

    10. 10

      Kommentti: Sipilän ”mahdoton” tavoite on toteutumassa – yksi ilmiö selittää työllisyysihmeen

    11. Näytä lisää