Brittiyhtiö markkinoi Kampin keskusta - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Brittiyhtiö markkinoi Kampin keskusta

Kampin kauppakeskusta markkinoidaan jatkossa lontoolaistoimistosta.

Kampin kauppakeskusta markkinoidaan jatkossa lontoolaistoimistosta.

Julkaistu: 13.9.2006 17:07, Päivitetty 23.9.2006 12:42

Kampin kauppakeskusta alkaa markkinoida brittiläinen Toolbox Marketing. Helsingin Kamppi Center ja Kampin keskuksen yrittäjäyhdistys valitsivat brittiyhtiön kehittämään kauppakeskuksen brändikonseptia sekä mainontaa ja tapahtumia.

- Tavoitteenamme on tehdä Kampin kauppakeskuksesta ilmapiiriltään kansainvälinen ostospaikka muoti- ja tyylitietoisille kuluttajille. Toolboxilla on paljon kokemusta kauppakeskusten markkinointiviestinnän kokonaisvaltaisesta suunnittelusta ja toteuttamisesta, kertoo Helsingin Kamppi Center Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

Toolbox Marketing on lontoolainen, 20 henkeä työllistävä markkinointiviestinnän toimisto. Toolbox on tehnyt useiden kauppakeskusten markkinointiviestintää Britanniassa.

Kampin kauppakeskuksesta enemmistön omistaa kiinteistösijoitusyhtiö Boultbee, joka operoi 40 kauppakeskusta Englannissa ja Ruotsissa.

Tuoreimmat osastosta