200301149 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Nokia on jomenettänytmahdollisuuksia

Julkaistu: 3.12.2003 18:06

Suomalainen matkapuhelinjätti Nokia ei saa Martin Lindströmiltä erityisen hyvää arvosanaa suhteestaan lapsiin.

– Nokian tapa markkinoida itseään on klassinen, lähes tylsä. Olen yllättynyt, ettei yhtiö ole aktiivisempi, Lindström sanoo ja heiluttaa omaa nokiaansa.

– Esimerkiksi N-Gage on hieno, mutta yksi pelituote ei riitä. Sitä paitsi puhelinten laatu kärsii, kun tuotevalikoima laajenee, ja lapset ovat hyvin laatutietoisia. Kännykkä on heille iso investointi.

Lindströmin mielestä SonyEricsson on huonosta alustaan huolimatta tulevaisuudessa vahva.

– Sen taustalla on laaja musiikki- ja viihdemaailma, mikä on lasten keskuudessa etu.

Tuoreimmat osastosta