200303750 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Pikkumerkitsäästöliekillä

Julkaistu: 12.11.2003 18:20

Koff on yksi kolmesta Sinebrychoffin aktiivisesta olutbrändistä. Koffiin, Carlsbergiin ja Karhuun yhtiö satsaa voimakkaasti. Pienemmät olutmerkit Nikolai, Light Beer, Porter ja Velvet elävät säästöliekillä.

– Seitsemän olutmerkkiä on sopiva määrä. Jokaiselle löytyy selkeä oma kohderyhmänsä. Liian kapea tuoteportfolio ei ole hyväksi. Täytyy olla aina joukko merkkejä, joista kasvaa tulevaisuuden tähtiä, markkinointijohtaja Panu Vuorimaa sanoo.

Sinebrychoffilla on viitisentoista juomabrändiä. Kolmen olutmerkin lisäksi markkinointipanostukset keskitetään Golden Cap -siideriin, Kurko-lonkeroon, Battery-energiajuomaan ja Hyvää päivää -erikoisjuomaan.

Lisäksi Sinebrychoff valmistaa ja myy Coca-Cola Finlandin brändejä, joita markkinoi Coca-Cola Finland.

Tuoreimmat osastosta