2003010516 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Pieni tuntematon

Julkaistu: 21.2.2003 19:49

Yksi Urheilukanavan ongelmista on tuntemattomuus. Siitä kertoo kanavan alhainen viritysastekin: vain vähän yli puolet kaikista potentiaalisista katsojista on virittänyt kanavan omaan televisioonsa. Se voi johtua joko välinpitämättömyydestä tai tietämättömyydestä. Moni luulee, että kanava näkyy vain digitaalisena.

– Meillä on laaja analoginen jakelu kaapelissa ja 840 000 potentiaalista katsojaa. Vain 40 000 kotia seuraa meitä vain digitaalisesti, Timo Hakala sanoo.

Nyt Urheilukanava aikoo hipsiä jokaisen suomalaisen tajuntaan isompiensa kautta. MTV3, Nelonen ja SubTV tarjoavat ”merkittäviä määriä” kanavamainontaa pikkuserkkunsa käyttöön.

Tuoreimmat osastosta