Myös Radiolinja lähemmäksi - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Elisa panee brandit uusiksi

Tuleva Elisa Oyj saa brandilinjauksensa uudistuneen konsernistrategiansa mukaisesti. Konsernitoiminnoilla ja kiinteän verkon liiketoiminnoilla on jatkossa käytössä yhteinen Elisa-pallologo, ja Radiolinja nivotaan entistä tiiviimmin Elisa-konsernin brandiin.

5.2.2003 9:48

Radiolinja-logon yhteyteen liitetään sanat Elisa Mobile. Konsernin pääbrandi on Elisa.

- Olemme kasvattaneet pääkaupunkiseudun paikallispuhelinyhtiön merkittäväksi suomalaiseksi tietoliikennekonserniksi. Päämääränämme on olla vuonna 2005 johtava tietoliikennepalveluja tarjoava yritys kotimaan markkinoilla, sanoo toimitusjohtaja Matti Mattheiszen.

Konserni on ryhmitellyt liiketoimintansa neljään liiketoiminta-alueeseen: mobiilioperaattoritoimintaa harjoittava Elisa Mobile, kiinteän verkon palveluoperaattoritoimintaa hoitava ElisaCom, verkkoliiketoimintaan keskittynyt Elisa Networks ja Saksassa toimiva Elisa Kommunikation.

- Vuonna 2000 lanseeratun Elisa Communicationsin -konsernin nimi tunnetaan asiakkaittemme ja sidosryhmiemme keskuudessa hyvin, jolloin toimialastamme kertovasta Communication-sanasta voidaan luopua. Hallitus onkin päättänyt esittää 4.4. pidettävälle yhtiökokoukselle nimenmuutosta Elisa Oyj:ksi, Mattheiszen kertoo.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?