200201200 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Mr. Magazine

Julkaistu: 10.9.2002 15:59

Samir Husni toimii journalismin professorina Missisippin yliopistossa ja on tunnettu Mr. Magazine -lempinimeä käyttävänä aikakauslehtiguruna. Hän on konsultoinut kymmeniä lehtitaloja. Husnin näkemyksiä ovat kuunnelleet muun muassa Hearst, Reader’s Digest Magazine, Bonnier ja Sanoma Magazines.

Husni julkaisee vuosittain Samir Husni’s Guide to New Consumer Magazines -teoksen, joka listaa kaikki vuoden aikana perustetut aikakauslehdet Yhdysvalloissa. Tänä vuonna vuosikirja ilmestyi 17. kerran.

Husni on myös kirjoittanut kirjan, jossa neuvotaan oman aikakauslehden perustajia. Chigaco Tribune -lehti nimittikin häntä planeetan johtavaksi uusien aikakauslehtien asiantuntijaksi.

Esimakua Husnin ajatuksista ja julkaisuista saa tämän nettisivuilta (www.mrmagazine.com).

Tuoreimmat osastosta