200102613 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Citymarketit aloittivat laajanmainoskampanjan

Julkaistu: 28.10.2001 19:49

Citymarketit ovat aloittaneet mittavan mainoskampanjan, joka liittyy siihen, että ketju täytti 30 vuotta viime viikon sunnuntaina. Perjantain Helsingin Sanomien välissä ilmestyi Citymarketien 16-sivuinen ilmoitusliite. Tämän lisäksi liite oli parin maakuntalehden välissä ja sitä jaetaan monella paikkakunnalla suorajakeluna. Juhlakampanjaan kuuluu myös televisiomainoksia.

Citymarket Oy:n toimitusjohtaja Antti Puhakka ei halua kertoa, kuinka pitkään kampanja kestää. Citymarket Oy on Kesko-konserniin kuuluvan Ruokakeskon tytäryhtiö.

Puhakka ei myöskään kerro, mitä kampanja maksaa.

Mainostoimistoarvioiden mukaan Citymarketien kampanja maksaa muutaman miljoonan verran.

Citymarketeja on nykyisin kaikkiaan 41. Seuraava avataan marraskuun puolivälissä Forssassa.

Tuoreimmat osastosta