Citymarketit ovat aloittaneet mittavan mainoskampanjan, joka liittyy siihen, että ketju täytti 30 vuotta viime viikon sunnuntaina. Perjantain Helsingin Sanomien välissä ilmestyi Citymarketien 16-sivuinen ilmoitusliite. Tämän lisäksi liite oli parin maakuntalehden välissä ja sitä jaetaan monella paikkakunnalla suorajakeluna. Juhlakampanjaan kuuluu myös televisiomainoksia.
Citymarket Oy:n toimitusjohtaja Antti Puhakka ei halua kertoa, kuinka pitkään kampanja kestää. Citymarket Oy on Kesko-konserniin kuuluvan Ruokakeskon tytäryhtiö.
Puhakka ei myöskään kerro, mitä kampanja maksaa.
Mainostoimistoarvioiden mukaan Citymarketien kampanja maksaa muutaman miljoonan verran.
Citymarketeja on nykyisin kaikkiaan 41. Seuraava avataan marraskuun puolivälissä Forssassa.