200103500 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Idea on kampanjan sydän

Julkaistu: 30.10.2001 0:29

¤ Lee Clow uskoo mainontaan, joka haastaa vastaanottajan älyn, antaa hänelle syyn nauraa ja luo mainostettavalle merkille persoonallisuuden, johon vastaanottaja rakastuu. TBWAn kotisivuilla julkaistussa haastattelussaan Clow paljastaa myös reseptinsä hyvään mainoskampanjaan. ¤ Kysymykseen, mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan presentaatioon, Clow vastaa:

Ison idean Fiksuja ihmisiä Paljon intohimoa ¤ Evääksi tuleviin haasteisiin valmistautuville mainostajille Clow suosittelee: Älkää joutuko paniikkiin Miettikää uusiksi, kaikki mitä teette Pitäkää kiinni yrityksenne ytimestä Käyttäkää hyväksenne markkinoinnin uusia teknologioita.

Tuoreimmat osastosta