200103500 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Idea on kampanjan sydän

30.10.2001 0:29

¤ Lee Clow uskoo mainontaan, joka haastaa vastaanottajan älyn, antaa hänelle syyn nauraa ja luo mainostettavalle merkille persoonallisuuden, johon vastaanottaja rakastuu. TBWAn kotisivuilla julkaistussa haastattelussaan Clow paljastaa myös reseptinsä hyvään mainoskampanjaan. ¤ Kysymykseen, mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan presentaatioon, Clow vastaa:

1. Ison idean 2. Fiksuja ihmisiä 3. Paljon intohimoa ¤ Evääksi tuleviin haasteisiin valmistautuville mainostajille Clow suosittelee: 1. Älkää joutuko paniikkiin 2. Miettikää uusiksi, kaikki mitä teette 3. Pitäkää kiinni yrityksenne ytimestä 4. Käyttäkää hyväksenne markkinoinnin uusia teknologioita.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?