D-Factor - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Endero sai uuden yksikön

Endero Oyj:hin on perustettu digitaalisen markkinointiviestinnän ja sähköisen liiketoiminnan ratkaisuihin keskittynyt yksikkö, D-Factor. Yksikkö kohdistaa huomionsa yrityksiin, jotka haluavat hyödyntää viestinnässään kaikki, myös e- ja m-mediakanavat.

25.5.2001 7:30

D-Factor tarjoaa Enderon mukaan tuoreen näkökulman sekä uuteen että perinteiseen mediaan. Yksikön ydinosaamisalueita ovat sähköisen viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu sekä monipuoliset cross media -ratkaisut ja kampanjat.

D-Factorin 24 työntekijää ovat viestinnän eri osa-alueiden ammattilaisia, joilla on vankka kokemus mainonnan suunnittelusta, organisaatioviestinnästä ja eri medioista.

-Työskentelymme lähtökohtana ovat aina asiakkaan liiketoiminnalliset tavoitteet. D-Factor suunnittelee ja toteuttaa asiakaslähtöisesti, kuluttajille, toteaa Business Manager Kari Kakko D-Factorista.

-Meillä on myös halu ja kyky tarttua hyvinkin vaativiin toteutuksiin - huippuluokan teknologiaosaamista ja tuotantoresursseja valjastamme tarvittaessa käyttöön muista Enderon yksiköistä.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?