200004589 - Taloussanomat - Ilta-Sanomat

Promostyl nuuhkii trendit esiin

Julkaistu: 25.10.2000 0:00

Ranskalainen Promostyl on maailman johtava trendien haistelija. Pääjohtaja Sébastien de Diesbachin mukaan yhtiön tehtävä on nähdä muodin suuret kaaret ennen muita ja kertoa ne asiakkaille jäsennellysti.

Promostyl julkaisee vuosittain kymmenkunta runsaasti kuvitettua trendikirjaa. Niissä kerrotaan, millaisia vaatteita, värejä ja materiaaleja ihmiset 18 kuukauden kuluttua haluavat. Suosituimmat kirjoista maksavat toistakymmentä tuhatta markkaa.

Yritys voi myös palkata Promostylin avuksi esimerkiksi uuden tuotteen tuomisessa markkinoille.

Asiakkaikseen Promostyl ilmoittaa muun muassa Coca-Colan, Niken, Ray Banin, Casion, Body Shopin, Subarun, Unileverin ja Nokian.

Promostylin päämaja on Pariisissa. Lisäksi yhtiöllä on toimistot Lontoossa, New Yorkissa ja Tokiossa sekä edustajat noin kolmessakymmenessä maassa, myös Suomessa.

Tuoreimmat osastosta