Ajankohtaista

Suomeen tulevan Taco Bellin suosituin tuote on rapea pikkuherkku

Julkaistu:

Tacot
Meksikolaista pikaruokaa tarjoavan ravintolaketju Taco Bellin suosituin tuote on Crunchy Taco.
Nyt meitä hemmotellaan supersuositulla Taco Bell -ravintolaketjulla, joka avaa aluksi kolme toimipistettä pääkaupunkiseudulla. Yksi avataan Helsingin keskustassa ja kaksi muuta muualla pääkaupunkiseudulla.

IS kertoi aiemmin hotelli- ja ravintolayhtiö Restelin tuovan meksikolaistyylistä pikaruokaa tarjoilevan amerikkalaisen Taco Bell -ravintolaketjun Suomeen. Tacoja, burritoja, quesadilloja ja nachoja tarjoilevan ketjun ensimmäinen ravintola avataan syksyllä.

Ympäri maailmaa tunnetun ja erittäin suositun ketjun suosituin tuote on klassikoksi noussut Crunchy Taco, The Thrillist -sivusto kertoo.

Crunchy Taco sisältää kovan tacokuoren lisäksi naudanlihaa, cheddar-juustoa ja salaattia. Kaloreita pienessä annoksessa on 170 kcal. Perustäytteiden lisäksi tacon kanssa voi ottaa lisukkeita.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Vertailun vuoksi McDonald’sin McWrap-kanavehnätortillassa kaloreita on 190–225 kcal.



Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Ei kannata tuudittautua siihen luuloon, että ravintolan ruoat olisivat millään tasolla terveellisiä pienen kalorimäärän vuoksi. Ketjun verkkosivujen mukaan 1,19 dollaria, eli noin euron, kustantava tacoannos on pieni, eikä pelkästään yhdellä annoksella vielä taltuteta nälkää.

Muita suosittuja ketjun tuotteita ovat pehmeäkuorinen Soft Taco, papuburrito, tulinen Nacho Cheese Doritos Locos Taco ja nacholautanen.



Jos kuva ei näy selaimellasi, voit katsoa sen täältä.

Taco Bell perustettiin Etelä-Kaliforniassa 1962. Sillä on maailmanlaajuisesti lähes 7 000 ravintolaa 24 eri maassa. Euroopassa Taco Bell -ravintoloita on 59. Lähimpänä Suomea sijaitseva ketjun ravintola on huhtikuussa ovensa avannut Taco Bell Hollannissa, Restel kertoo.

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt