MyStyle

Ihonhoidon huippubrändi saapuu Suomeen – kulttinaamiota myydään maailmalla joka 15. sekunti

Julkaistu:

Kauneusuutiset
Korean suurin kosmetiikkabrändi TonyMoly rantautuu Suomeen. Tästä merkissä on kyse.
Vuonna 2006 perustettu kosmetiikkasarja TonyMoly on onnistunut kasvamaan kauneusalan kulttibrändiksi. Nyt Etelä-Korean myydyin brändi saapuu myös Suomeen: merkki rantautuu markkinoillemme syyskuussa, kertoo maahantuonnin aloittavan NBI Nordic Beauty Import Oy:n tuore tiedote.

Lanseeraus tuo maailmanlaajuisesti suurta suosiota nauttivan korealaisen kosmetiikan eli K Beautyn suurimman brändin Pohjois-Eurooppaan. Lanseerauksesta ja koko Pohjois-Euroopan maahantuonnista vastaava suomalainen NBI uskoo korealaisen kosmetiikan buumin jatkavan Suomessa kiihtymistään.

Lue myös: Tyynyjä ja hyytelöä – löytyykö korealaisia ihmeaineita jo sinunkin kauneustuotteistasi?

– Tonymolyn saaminen Pohjoismaihin on meille erittäin tärkeä strateginen voitto, ja tämän myötä portfoliomme nousee aivan uudelle tasolle. Vahvistamme jalansijaamme maailmalla oman kategoriansa johtavien kauneusbrändien jakelussa Pohjois-Euroopassa, NBI:n toimitusjohtaja Johanna Rönkkö sanoo tiedotteessa.

TonyMoly tunnetaan sekä veikeistä pakkauksistaan että toimivasta sisällöstään – luonnollisista ja laadukkaista raaka-aineistaan.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Valikoima koostuu laajasta ihonhoito- ja meikkivalikoimasta eri ikä- ja hintaryhmissä. Yksi sarjan menestystuotteista on tomaattipurkkiin kätketty kasvonaamio. Kulttinaamiota myydään maailmalla yksi joka 15. sekunti.


TonyMoly Companyn vuotuinen liikevaihto on NBI:n tiedotteen mukaan 160 miljoonaa euroa, ja sillä on tällä hetkellä maailmanlaajuisesti yli 800 omaa myymälää.

Suomessa tuotteet tulevat myyntiin muun muassa Sokos- ja Stockmann-tavarataloihin syyskuun alussa.

Vaikka suosituin onkin, TonyMoly ei ole suinkaan ensimmäinen tai ainut hiljattain Suomeen laajaan jakeluun saapunut korealaismerkki. Kerroimme muun muassa toukokuussa, kuinka K-Citymarket otti valikoimiinsa suositun K Beauty -brändi Misshan.

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt