MyStyle

Lindex tekee omista työntekijöistään rintaliivimalleja: "Hyödynnämme heidän sitoutuneisuuttaan"

Julkaistu:

Alusvaatemallit
Ruotsalaisvaateketju Lindex julkaisee toukokuussa uudet rintaliivimallit Bra-volution -kampanjassa, jossa malleina ovat Lindexin omat työntekijät.
Lindexin alusvaatemalliksi sai hakea kaikkien eri maiden Lindexien henkilökunta. Hakijoista valittiin 45 Tukholman casting-tilaisuuteen ja heistä viisi pääsee lopullisiin kampanjakuvauksiin Lontooseen.

- Olin todella yllättynyt saadessani kuulla, että minut valittiin yhdeksi malliehdokkaaksi Tukholmaan. Hakijoita oli paljon. Koekuvauspäivä oli hauska ja upea kurkistus muotimaailman kulisseihin, kertoo Johanna Haltia, Järvenpään Lindexin myymäläpäällikkö.

Suomen Lindexin markkinointikoordinaattori Jenni Mikkosen mukaan lopullista viiden kuvausmallin valintaa ei ole vielä tehty.

- Kaikista maista haki yhteensä yli 100 työntekijää. Suomesta neljä työntekijää oli mukana Tukholman kuvauksissa. Työntekijämme ovat alusvaatteiden asiantuntijoita, joten on hauska idea, että juuri he toimivat kampanjan malleina, sanoo Mikkonen.

Lindexin tiedotteen mukaan kampanjalla halutaan kannustaa naisia löytämään suosikkirintaliivinsä jokaisen tilanteeseen.

- Haluamme myös tarjota henkilökunnallemme mahdollisuuksia vaikuttaa. Tällä tavoin hyödynnämme heidän luovuuttaan ja sitoutuneisuuttaan sekä tarjoamme mahdollisuuden aivan erilaiseen työpäivään, kertoo Lindexin henkilöstöpäällikkö Sofia Brax.


Kuva Lindexin casting-tilaisuudesta Tukholmassa.



Mitä mieltä olet kampanjasta? Jätä kommenttisi kommenttikenttään.

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt