Suomalaisten suosima marketti yllättää – kauneusväen lempikosmetiikkaa saa nyt ruokakaupasta - Tyyli - Ilta-Sanomat

Suomalaisten suosima marketti yllättää – kauneusväen lempikosmetiikkaa saa nyt ruokakaupasta

Korealainen kosmetiikka eli K-beauty saapuu vihdoin vahvasti Suomeenkin. K-Citymarket ilmoittaa ottavansa suosikkimerkin valikoimiinsa.

Korealainen kosmetiikka on yksi tämän hetken suurimmista kauneudenhoidon trendeistä ympäri maailmaa.

29.5.2018 14:14

Korealainen kauneusbrändi Missha rantautuu laajemmin ja vahvemmin suomeen, kertoo merkin tiedote.

Maailman tunnetuimpiin korealaisiin kosmetiikkavalmistajiin lukeutuvan ihonhoitobrändin tuotteet ovat nyt entistä paremmin suomalaisten ulottuvilla, sillä valikoidut Missha-tuotteet löytyvät tästä lähin K-Citymarketin valikoimasta.

Marketin kosmetiikkaosasto noudattaa Misshan perusajatusta siitä, että laadun pitää olla kaikkien ulottuvilla.

Merkki on noussut lähes kahdessa vuosikymmenessä yhdeksi suosituimmista K-beautyn eli korealaisen kauneudenhoidon brändeistä. Tuotekehityksen takana on perusteellinen tutkimus, joka perustuu ihon moninaisuuden ja vaatimusten ymmärtämiseen.

Korealaisen kauneudenhoidon ainesosat kuulostavat eksoottisilta. Purkkien kyljestä löytää maininnat muun muassa etanan limasta, baobabpuun hedelmien ja aasialaisen ginseng-rohdoskasvin uutteista, jajoba- ja macadamiaöljyistä, merilevän ja kaviaarin uutteista sekä Patagonian jäätiköiden mineraalipitoisesta vedestä.

K-beautyn maailmanlaajuinen suosio perustuu kuitenkin suurimmaksi osaksi näkyviin tuloksiin: korealaisten täydellisen tasainen, kosteutetun ja kuulaan näköinen iho kun on yksi kauneusmaailman ihailluimmista asioista.

Yksi Missha-tuotteiden tähdistä on Super Aqua Cell Renew, jonka pääainesosiin kuuluu ihosolukkoa parantava ja uusiutumista tehostava etanan lima. 35,95 € / 47 ml, K-Citymarket.

Myös nämä K-beauty-brändit kannattaa painaa mieleen.

Whamisa

Whamisa valmistaa ihonhoito- ja hiustuotteita ja käyttää tuotteidensa valmistuksessa ainesosien vaikutusta tehostavaa fermentointimenetelmää – keinoa, jonka ansiosta iho pystyy hyödyntämään ainesosia tehokkaammin.

Whamisa-tuotteet tunnetaan kasviperäisistä uutteistaan. Whamisa onkin BDIH-sertifioitua luonnonkosmetiikkaa, tuotteissa käytetään luonnonmukaisia säilöntäaineita, ja useat tuotteet ovat vegaanisia.

Whamisan tuotteet mm. Sokos, Stockmann, Biodelly ja Natural Goods Company.

Whamisan fermentoitu kukkauute-, aloe- ja maitohappopitoinen geelinaamio kirkastaa ja kosteuttaa ihoa. 9,90 €, Natural Goods Company.

Skin79

Skin79 on korealainen kosmetiikkayritys, joka on erityisen tunnettu BB-voiteistaan ja innovatiivisista ihonhoito- ja meikkituotteista. ”Ihon parhaaksi ystäväksi” kehitetyt tuotteet on palkittu useasti, ja ne ovat valloittaneet kuluttajat puolelleen ympäri maailman.

Skin79:n tuotteet mm. Eleven, Beautybay ja Lookfantastic.

 

Holika Holika

Holika Holika on vuonna 2010 perustettu eteläkorealainen kauneusbrändi. Merkki tunnetaan hauskasta ilmeestään, ja brändin Smooth Egg Skin -sarja ja aloe-tuotteet ovat voittaneet jopa design-palkintoja.

Pieni varoituksen sana kuitenkin hajuja karttavalle: suurimmassa osassa merkin tuotteista on huumaava tuoksu.

Holika Holikan tuotteet mm. Holika Holika, Eleven ja Bearel.

 

Mizon

Eteläkorealainen ihonhoidon brändi Mizon tunnetaan parhaiten sen omasta tehtaasta ja tuotteiden korkeasta laadusta. Merkki panostaa tutkimus- ja kehittämistyöhön, jonka seurauksena se on luonut edistyksellistä kosmetiikkaa ja haalinut tuotteilleen yli 15 patenttia.

Merkin arvomaailmaan kuuluu turhien täyteaineiden karsiminen ja tehokkaimpien ainesosien käyttäminen. Monet merkin tuotteet, kuten etanakasvovoide ja etanaseerumi, ovat bestsellereitä Etelä-Koreassa.

Mizonin tuotteet mm. Stockmann, Bangerhead, Bearel ja Eleven.

Kolmivaikutteinen BB-voide tasoittaa ihon sävyä ja suojaa tehokkaasti UV-säteiltä. Samalla tehoaineet ja ihoa uudistava etanaseerumi kosteuttavat ja ehkäisevät alkavia ikääntymisen merkkejä. 31,20 €, Eleven.

TonyMoly

TonyMoly herättää huomiota kosmetiikkapurkkiensa ulkonäöllä. Merkillä on hyvin tyylikkäitä ihonhoitotuotteita ja meikkejä, mutta parhaiten mieleen jäävät useimmiten suloiset hedelmä- ja eläinaiheiset tuotteet.

Sisältö on kuitenkin taattua tavaraa: Brändi pyrkii jatkuvaan tutkimustyöhön, ottaa myös asiakkaat mukaan tuotteiden kehittämiseen ja on saanut tunnustusta kauneusalan palkintolistauksissa.

TonyMolyn tuotteet mm. Bearel, Beautybay ja Cultbeauty.

 

Kocostar

Eteläkorealainen Kocostar nousi maailmanmaineeseen sheet maskeilla eli kangasnaamioillaan.

Merkin tähtituotteita ovat kukkien terälehdiltä ja hedelmäviipaleilta näyttävät slice mask -naamiot, mutta suosikkivalikoimaan lukeutuvat myös esimerkiksi kuorintasukat, jalkanaamiot ja käsinaamio, jonka vaikutusaikana voi käyttää älypuhelinta.

Kocostarin tuotteet mm. Sokos, Stockmann ja Beautypopup.

Kolmivaiheinen mustapäiden poistoliuskasetti avaa ihohuokoset, poistaa valko- ja mustapäitä sekä kuollutta ihoa, kiinteyttää ihohuokosia ja pehmentää ja tasoittaa ihoa. 3,95 €, Holikaholika.fi.

Bestsellereihin kuuluva hyaluronihapposeerumi lukitsee kosteuden iholle. 29,90 € / 30 ml, Stockmann.

TonyMolyn kirkastava ja rauhoittava yönaamio ravitsee, kosteuttaa, pehmittää ja tasoittaa ihon sävyeroja yön aikana. 14,90 €, Bearel.fi.

Vihreiltä viinirypäleiltä tuoksuvat hydrogeelinaamiot on suunniteltu huulille. Piparminttu virkistää ja rauhoittaa ihoa, kun antioksidanttinen vihreä tee kosteuttaa, pehmentää ja uudistaa ihoa. 3,90 € / Beautypopup.

Tuoreimmat

Luitko jo nämä?