Täsmäkikka painonpudotukseen – korjaa tämä yksi asia ja onnistut

Personal trainer kertoo, mihin asiaan tulisi kiinnittää eniten huomiota syömisessä, jotta painonhallinta tai -pudotus onnistuisi.

21.11. 5:00

Painonhallintaan vaikuttaa hyvin moni tekijä elämäntilanteesta jaksamiseen ja stressin määrään.

Mutta mihin yhteen asiaan tulisi kiinnittää eniten huomiota syömisessä, jotta painonhallinta tai -pudotus onnistuisi?

Se on ateriarytmi.

Tiesitkö, että vaikka söisit säännöllisesti 3–4 tunnin välein, ateriarytmi voi silti olla vähän pielessä?

Katso yllä olevalta videolta vinkit painonhallintaa helpottavaan ateriarytmiin.

Näet myös esimerkin tasapainoisesta ja terveellisestä päivän ateriakokonaisuudesta.

Verkkovalmentaja, personal trainer ja ravintovalmentaja Maikki Marjaniemi (oik.) sekä liikunnanohjaaja ja hyvinvointivalmentaja Sohvi Ollila auttavat ihmisiä onnistumaan tavoitteissaan, löytämään liikunnan ilon sekä oivaltamaan pienten muutosten tuomat suuret tulokset.

Maikki ja Sohvi antavat Ilta-Sanomien verkkosivujen palstalla kerran viikossa käytännönläheisiä vinkkejä terveellisempään ja virkeämpään arkeen sekä tehokkaaseen treeniin.

Katso myös sarjan edelliset jaksot:

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?