Näin saat puoli kiloa kasviksia päivässä ilman, että tarvitsee syödä yhtään salaattia – painonhallinta helpottuu

Kasvistavoitteen voi saada täyteen helposti, vaikka ei pitäisikään salaatin syömisestä.

24.1. 10:26

Monella on nyt tavoitteena saada ryhtiä ruokailuun ja lisää kasviksia lautaselle.

Katso yllä olevalta videolta, kuinka pääset kasvistavoitteeseen huomaamatta.

Se tuttu puolen kilon päivittäinen kasvistavoite voi tosin tuntua aika työläältä, jos ei pidä salaatista eikä ole tottunut käyttämään kasviksia ruoanlaitossa.

Onneksi puoli kiloa kasviksia voi kerätä hyvin helpostikin täyteen, kun käyttää vähän mielikuvitusta ja piilottaa kasviksia ruokalajien sekaan.

Katso yllä olevalta videolta esimerkki siitä, millaisia päivän ateriat voivat olla, kun kasviksia tulee reippaasti yli puoli kiloa mutta salaattia ei tarvitse syödä ollenkaan.

Videolla nähtävien ruokien reseptit:

Pilko aamupalalla hedelmää jogurtin sekaan.

Helppo kasviscurry syntyy hetkessä.

Lihapulliin ja muusiin saat kätkettyä kasviksia näppärästi.

Smoothiekulhoon mahtuu marjoja parikin desiä.

Verkkovalmentaja, personal trainer ja ravintovalmentaja Maikki Marjaniemi (oik.) sekä liikunnanohjaaja ja hyvinvointivalmentaja Sohvi Ollila auttavat ihmisiä onnistumaan tavoitteissaan, löytämään liikunnan ilon sekä oivaltamaan pienten muutosten tuomat suuret tulokset.

Maikki ja Sohvi antavat Ilta-Sanomien verkkosivujen palstalla kerran viikossa käytännönläheisiä vinkkejä terveellisempään ja virkeämpään arkeen sekä tehokkaaseen treeniin.

Katso myös sarjan edelliset jaksot:

2 asiaa, jotka tehostavat rasvanpolttoa – nämä keinot ovat yksinkertaisempia kuin luulet

Unohda rääkkitreeni! Tällainen liikunta on paras vaihtoehto, jos haluat polttaa rasvaa ja kiinteytyä

Näin saat painon putoamaan helposti ja järkevästi – huomaat taatusti eron olossa

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?