Treenaa timmit käsivarret kotona! 4 helppoa liikettä

Julkaistu:

timmit käsivarret
Tehokas treeni kehittää yläkropan lihaksia. Tarvitset vain käsipainoista tai kahvakuulasta vastuksen.
Tähän käsitreeniin tarvitset kaksi kahvakuulaa tai käsipainoa.

Katso personal trainer Jessica Reimanin treeniohjeet videolta.

Pään ympäri pyöritys kahvakuulalla

1. Seiso pienessä haara-asennossa ja pidä kahvakuula rinnan päällä sarviotteella. Nosta kuulaa ylös ja pyöritä sitä molemmilla käsillä pään ympäri.

2. Palauta kahvakuula rinnalle ja tee kierros toiseen suuntaan. Mitä laajempaa kierrosta teet, sitä tehokkaammin liike tuntuu niskassa ja hartioissa. Pieni pyörittely käy hyvin lämmittelystä.

Pystypunnerrus kahvakuulilla

1. Nosta kaksi kahvakuulaa rinnan päälle.

2. Nosta kuulat kohti kattoa ja laske hitaasti takaisin alas.

Hauiskääntö kahvakuulalla

1. Seiso pienessä haara-asennossa ja pidä sarviotteella kiinni kahvakuulasta.

2. Nosta kuula rinnan päälle ja laske hitaasti takaisin alas. Varmista, että käsivarret kyynärpäästä ylöspäin pysyvät vartalon sivuilla eivätkä liiku.

Ranskalainen punnerrus kahvakuulalla

1. Seiso pienessä haara-asennossa ja vie kahvakuula sarviotteella pään taakse.

2. Työnnä kädet suoriksi kohti kattoa ja laske hitaasti takaisin pään taakse. Pidä kyynärpäät tiukasti pään ympärillä niin, ettei ote leviä.

Lue lisää:

Teetkö sinäkin vatsarutistuksia väärin? Asiantuntija näyttää oikean tekniikan

Vain seitsemän minuuttia riittää! Tämä pikajumppa korvaa tunnin puurtamisen

Treenaa kauniit pakarat neljän helpon liikkeen avulla

Haluatko timmit käsivarret? Tämä liike on ehdoton – kunhan teet sen oikein

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt