Laihdutus

Jutta Gustafsbergin superjumpalla kuntoon ilmaiseksi – ”Takaan, että kroppa muovautuu”

Julkaistu:

Lyhyet ja intensiiviset HIIT-treenit ovat nyt kovassa huudossa todistetun tehokkuutensa takia. Kokeile Jutan tehokasta pikatreeniä!
Treenin ideana on, että se kestää kaikkiaan korkeintaan vartin, mutta sykettä nostetaan välillä reilusti.

- Takaan, että kroppa kiittää ja muovautuu paljon, paljon parempaan suuntaan, Jutta Gustafsberg lupaa.

Jutta näyttää, kuinka superjumppa tehdään kotioloissa.

Supertehokas kotitreeni eli 10–15 minuutin HIIT (High-Intensity Interval Training)

Liikkeet:

1. Yleisliike (punnerrus + jännehyppy) tai yleisliike keventäen (punnerrukset polvet maassa + jännehyppy)

2. Supermies-liike

3. Askelkyykkyhyppy tai askelkyykky vuorojaloin

4. Linkkuveitsi

Jokaista liikettä tehdään 30 sekunnin ajan ja vaihdetaan sitten suoraan seuraavaan liikkeeseen. Kaikki neljä liikettä tehdään siis tauotta putkeen, pidetään sitten 45 sekunnin palautus ja tehdään liikkeet uudelleen.

Toistetaan kaikkiaan 3–5 kertaa.

Katso seikkaperäiset ohjeet videosta!

Jutta ja puolen vuoden superdieetit keskiviikkoisin kello 20 Livillä.