Laihdutus

Bikinivartalon metsästäjä, tätä et ehkä tiennyt tulosten saavuttamisesta - katso pikavinkki!

Julkaistu:

Treeni
Fitness-harrastaja ja personal trainer Linda Manuella muistuttaa treenaajia lihaksen kehittymisestä ja palautumisesta.
Fitness-tähti kertookin, että lihaksen kehitys ei ala vielä itse treenin aikana, vaan vasta noin 40-50 minuuttia treenin jälkeen.

– Palautumisprosessi lihaksissa saattaa kestää kahdesta päivästä viiteen päivään.

Linda sanookin, että juuri tästä syystä olisi tärkeää jakaa eri lihasryhmien treenaaminen eri päiville ja antaa aina eri lihasryhmien palautua ennen uutta treeniä.

Hän muistuttaa Loopin toisella videolla, että lämmittely on äärimmäisen tärkeää ennen treeniä.

– Sen idea on saada aktivoitua pienimmätkin hiussuoniverkostot, jolloin muun muassa loukkaantumisriski pienenee huomattavasti, Linda selittää.

Onko sinulla hyviä treenivinkkejä? Mitä olet huomannut? Mikä on paras liike kullekin lihasryhmälle? Jaa parhaat vinkkisi muille!

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt