Kuninkaalliset

Meghan Markle pukeutui 50 euron tavalliseen puseroon ja se myytiin heti loppuun – kyseessä oli suomalaisille tuttu vaatemyymälä

Julkaistu:

kuninkaallisten pukeutuminen
Prinssi Harryn kihlatun Meghan Marklen tyylistä on nopeasti tullut rakastettu ja ihannoitu.
Meghan Markle, 36 vuotta, aloitti vuoden 2018 vierailemalla puolisonsa, prinssi Harryn kanssa Brixtonissa paikallisella radiokanavalla.

Meghanin tyylivalinnat ovat muodostuneet nopeasti todella seuratuksi aihealueeksi muotimaailmassa. Kun Meghan valitsi virallisiin kihlajaiskuviin ylleen yli 60 000 euron haute couture -luomuksen, monet kritisoivat häntä liian tyyriistä vaatemausta. Yhtä lailla monet ovat myös ylistäneet Meghanin tyylitajua upeaksi.

Brixtonin-vierailulla Meghan puki ylleen suomalaisillekin tutun vaatemerkin eli Marks & Spencerin mustan neuleen. Nettikaupassa noin 50 euron arvoinen pusero myytiin radioasemavierailun jälkeen hetkessä loppuun nettikaupoista. Telegraph-lehti kertoo, että paita myytiin loppuun noin kahdessa tunnissa.


Entinen näyttelijä yhdisti mustaan trumpettihihaiseen puseroon todella tyylikkäästi leveälahkeiset mustat housut ja vaalean beigen sävyisen kauniin talvitakin.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Marklen tyyli on muuttunut melkoisesti sen jälkeen, kun hän kihlautui prinssi Harryn kanssa. Kuninkaallisten puolisot eivät saa esimerkiksi käyttää liian paljastavia vaatteita, kuten minihameita. Tiettävästi Meghan ei saa myöskään käyttää liian näkyvää kynsilakkaa.


Kuninkaallisten keskuudessa on hyvin tyypillistä, että heidän suosimansa edullisemmat vaatemallit takaavat suunnittelijoille varman myynnin. Esimerkiksi herttuatar Catherinen suosimat edullisemmat vaatteet myydään edustustilaisuuksien jälkeen lähes poikkeuksetta välittömästi loppuun. Kun Catherine ja William ilmoittivat kihlautumisestaan marraskuussa 2010, Kate käytti Issa Londonin tummansinistä mekkoa.


Ikoniseksi muodostunut mekkomalli tulee aika ajoin uudelleen myyntiin valmistajan verkkosivuille, mutta se myydään edelleen vuosienkin jälkeen saman tien loppuun joka kerta.

Sama ilmiö toteutui myös esimerkiksi vuonna 2014, kun Catherine käytti Australiassa simppeliä Diane Von Furstenbergin kietaisumekkoa. Se myytiin sen jälkeen kaikissa verkkokaupoissa loppuun kahdeksassa minuutissa.

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt