Hyvä olo

Yksinkertaisella nyrkkisäännöllä vältät vatsatreenin yleisimmän synnin – treenistä tulee tehokkaampi

Julkaistu:

Sport
Keskivartalo kaipaa monipuolista liikettä. Siksi tämä sääntö kannattaa ehdottomasti ottaa osaksi omaa treeniä.
Kuulutko sinäkin niihin, jotka tykkäävät treenata – kun ei vain koskaan tarvitsisi tehdä vatsalihaksia?

Vastaus juuri sinulle on neljän liikkeen sääntö. Sen avulla saat tehokkaan coretreenin aikaiseksi jo muutamassa minuutissa etkä koskaan kyllästy.

Yksipuolisuus on vatsatreenin yleisin synti.

Neljän liikkeen sääntö perustuu siihen, että vatsalihaksissa on neljä osaa, joista jokainen kaipaa omaa liikettään. Kun otat säännön käyttöön, saat monipuolisesti vahvan coren: treenitehot paranevat, coresta tulee timmimpi ja vältät loukkaantumiset.

Neljän liikkeen säännöllä koostettu treeni koostuu aina neljästä eri liikkeestä:

1. Pito (esim. lankku)
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

2. Taivutus eteen (esim. vatsarutistus)

3. Taivutus sivulle (esim. kylkinosto)

4. Kiertoliike (esim. linkkuveitsi)

Personal trainer Joosua Visuri laati pikatreeniohjelman, joka on koostettu neljän liikkeen säännön mukaan. Katso kuvalliset ohjeet helppoon kotitreeniin täältä.

Lue lisää:

Hyvän ryhdin takana on kaksi salaisuutta – enkeli-liike ja 5 muuta vinkkiä treeniin, joilla vältät selkävaivat

Lankku on teholiike, mutta nämä muunnelmat ovat vielä tehokkaampia – vahvistaa myös pakarat ja parantaa ryhtiä

LIIT-liikunta polttaa tehokkaasti rasvaa ilman rääkkiä – tällaista hehkutettu treeni on

Testaa, missä kunnossa olet! Näihin tuloksiin ikäisesi pitäisi päästä

Kommentit

    Näytä lisää
    Kommentointi on päättynyt