Hyvä olo

Kapea vyötärö 10 minuutin tehoharjoituksella – katso tekniikka alusta loppuun

Julkaistu:

Pilates
Pilatesohjaaja Julia Oravisto laati IS:n lukijoille harjoituksen, joka tehoaa keskivartaloon. Nappaa jumppamatto, laita video pyörimään ja kokeile!
Kehonhallintaan perustuva pilates ei välttämättä nosta sykettä mutta vahvistaa keskivartaloa yllättävän tehokkaasti. Eli täydellinen laji niille, joita ajatus hikijumpasta kammottaa.
  • Pilatesohjaajat Julia Oravisto ja Merika Sjöberg näyttävät yllä olevalla videolla harjoituksen alusta loppuun. Kokeile!
– Pilates sopii kaikille, ja jos tavoitteenasi on kiinteytyminen, ehdottomasti se kehittää myös keskivartalon lihaksia, sanoo pilatesohjaaja ja BAY Helsinki -pilatesstudion perustaja Julia Oravisto.

– Erittäin tehokasta pilates on varsinkin silloin, jos sitoudut harjoittelemaan useamman kerran viikossa.

Pilates vahvistaa myös kehon syvempiä lihaksia, joita monet harjoittavat liian vähän.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

– Liikkeet saattavat ajoittain näyttää hämäävän pieniltä, mutta ne ovat hyvinkin tehokkaita, kun juuri oikeat lihakset saadaan tekemään töitä.

Jos olet aina halunnut kokeilla pilatesta tai muuten vain haaveilet kiinteämmästä keskivartalosta, tee 10 minuutin harjoitus heti tänään – tarvitset vain jumppamaton!