Australian Melbournessa nimmareita jakamassa maaliskuussa 2014.

Sauberin ratissa ensimmäisen F1-kauden syksyllä 2001.

McLarenia ajanut Räikkönen ja Ferrarin Michael Schumacher paiskasivat kättä ennen kauden 2003 viimeistä osakilpailua, Japanin GP:tä. Räikkönen ja Schumacher taistelivat Japanissa maailmanmestaruudesta. Räikkönen sijoittui Japanissa toiseksi ja Schumacher kahdeksanneksi, ja saksalainen vei mestaruuden niukasti kahden pisteen erolla suomalaiseen. Räikkönen voitti kauden aikana vain kerran ottaessaan Malesiassa F1-uransa ensimmäisen voiton. Räikkönen sijoittui seitsemän kertaa toiseksi ja kahdesti kolmanneksi. Schumacher voitti kuusi osakilpailua.

Samppanjaa kehiin Japanin GP:n voiton kunniaksi lokakuussa 2005. Vierellä pulloaan aukova Renaultin Fernando Alonso sijoittui Suzukassa kolmanneksi. Alonso voitti maailmanmestaruuden 21 pisteen erolla Räikköseen (133–112). Alonson ase oli tasaisuus. Kumpikin voitti seitsemän kauden yhteensä 19:stä osakilpailusta, mutta Alonso oli palkintopallilla lisäksi kahdeksan kertaa, Räikkönen viidesti. Kaikkiaan Räikkönen on ruiskutellut samppanjaa palkintopallilla 103 kertaa.

Räikkönen mielipuuhassaan antamassa haastattelua Bahrainissa ajetuissa talvitesteissä helmikuussa 2014.

Tuoreet Alfa Romeo -kuljettajat Kimi Räikkönen ja Antonio Giovinazzi Barcelonan talvitesteissä helmikuussa 2019.

Ferrarilta Kimi Räikkönen parhaiten muistetaan. ”Jäämies” ajoi italialaistallissa yhteensä kahdeksan kautta eli vuodet 2007–2009 ja 2014–2018.

Lotuksen tallitakissa loppuvuonna 2011. Kahden vuoden formulasapatin jälkeen Räikkönen palasi kuninkuusluokkaan Lotus Renault’n ratissa kaudella 2012.

Pitäessään taukoa formuloista Räikkönen ajoi rallia. Rovaniemen Arctic Rallin toisella erikoiskokeella tammikuussa 2010 Räikkönen törmäsi puuhun, ja hänen autonsa nokka vaurioitui pahoin.

Voittoriemua Brasiliassa vuonna 2007 maailmanmestaruuden varmistuttua.

Räikkönen julkistamassa Lotuksen F1-autoa Espanjan Jerezissä helmikuussa 2012.

Ferrarin tallitoverukset Fernando Alonso ja Kimi Räikkonen maaliskuussa 2014 Melbournen varikolla Australiassa.

Vaikea kausi 2002 päättyi Räikkösen osalta palkintopallille kolmossijan myötä. Räikkönen joutui keskeyttämään kauden 17:stä osakilpailusta peräti 10.

Brasilian GP ja koko F1-kausi 2007 päättyi mestaruusjuhliin Ferrarin varikolla.

Citroenin Kimi Räikkönen ja kartanlukija Kaj Lindström Arctic Rallissa tammikuussa 2010.

F1-uran viimeinen voitto. Ferraria ajanut Räikkönen voitti Austinissa ajetun Yhdysvaltain GP:n lokakuussa 2018 ennen Max Verstappenia (vas.) ja Lewis Hamiltonia. Se oli Räikköselle kauden ainoa voitto. Räikkönen ajoi kauden tasaisesti sijoittuen kolmesti toiseksi ja peräti kahdeksan kertaa kolmanneksi. Aina maaliin ajaessaan Räikkönen sijoittui kuuden parhaan joukkoon. MM-sarjassa Räikkönen sijoittui kolmanneksi Hamiltonin ja Sebastian Vettelin jälkeen.

Mestaruusmalja 2007.