HTC:n laitehuolto ajautui kaaokseen

Julkaistu: , Päivitetty:

Laitevalmistaja HTC:lla on pula pätevistä kännyköiden ja muiden päätelaitteiden korjaajista, kertoo Mobile Magazine-lehti.


Kuluttaja voi joutua odottamaan HTC:n päätelaitteiden korjaamista pahimmassa tapauksessa pari kuukautta, kertoo Isossa-Britanniassa ilmestyvä Mobile Magazine-lehti.

HTC avasi Isossa-Britanniassa toukokuussa uuden huoltokeskuksen. Keskuksen avaamisen yhteydessä HTC puhui, miten yhtiö parantaa laitehuoltoa ja alan palveluita. Korjaamisen piti kestää enintään kymmenen työpäivää.

Mobile Magazine kertoo, miten kuluttajat joutuvat odottamaan korjauksia viikkokausia. Jotkut kuluttajat valittavat, että heidän laitteensa on mennyt korjauksen aikana rikki tai laite on voinut hävitä  kuljetuksissa.

Sekasorto johtuu lehden saamien tietojen mukaan siitä, että HTC:lla on pulaa pätevästä henkilökunnasta.

HTC:n Euroopan myynnistä vastaava johtaja Jon French sanoo viivästysten johtuvan siitä, että HTC vaihtoi kumppania laitteiden korjauksissa. Partnerin vaihdos ei sujunut toivotulla tavalla. HTC on Frenchin mukaan saanut käsiteltyä suurimman osan asiakkaiden valituksista.

Kommentit

    Näytä lisää