Mobiili

Uusi palvelu vahvistaa Lännen Puhelimen vianselvitystä

Julkaistu:

Creanord Verified -palvelusta tulee tärkeä osa Lännen Puhelimen asiakkaiden laadunvarmistusta. Lännen Puhelin tarjoaa sekä yritys- että kuluttaja-asiakkailleen erilaisia puhe-, data- ja mobiilipalveluita.


Creanord Verified -palveluiden avulla Lännen Puhelin pystyy auditoimaan ja varmistamaan asiakkaan verkon riippumatta siitä, kuka verkkopalvelun on toimittanut, tiedotteessa kuvataan. Asiakkaan näkökulmasta on tärkeintä, että ip-palvelu toimii päästä päähän riippumatta matkalla olevista laitteista ja toimittajista.

- Meidän tehtävämme on varmistaa, että verkko on kunnossa ja että asiakkaan kokema laatu on moitteetonta, riippumatta siitä, kuka on verkkopalvelun tai esimerkiksi ip-puhepalvelun toimittaja, kertoo Jari Aalto, voip-asiantuntija Lännen Puhelimesta.

- Verkkojen auditoinnin lisäksi tämä pätee myös mahdollisten vikojen ja pullonkaulojen paikallistamiseen esimerkiksi tilanteessa, jossa Lännen Puhelin on ip-puhepalvelun toimittaja, mutta verkkopalvelu on kokonaan tai osittain hankittu kumppaniltamme. Meillä on nyt työkalut, joiden avulla pystymme paikallistamaan mahdollisen vian, oli se sitten asiakkaamme lähiverkossa, toisen palveluntarjoajan verkossa tai omassa verkossamme, Aalto jatkaa.

Lännen Puhelin on paikallinen asiakkaidensa omistama tietoliikennekonserni. Se tarjoaa palveluja 24 kunnan alueella Satakunnassa ja Varsinais-Suomessa.

Kommentit

    Näytä lisää