TeliaSoneran korvaa sähköpostimotin vain yrityksille

TeliaSoneran sähköpostikatko korvataan vain yritysasiakkaille Yhtiö on tulkinnut yksityisasiakkaiden sähköpostipalvelun vain laajakaista-asiakkaille tarjotuksi ilmaiseksi eduksi, joten sen toimimattomuudesta ei synny laissa määritettyä hyvitysvelvollisuutta.

11.4.2007 9:10 | Päivitetty 11.4.2007 8:42

Yritysasiakkaille sähköpostipalvelu maksaa kaksi euroa kuussa. TeliaSonera lupaa korvauksen katkoksesta niille seuraavassa laskussa.

TeliaSonera Finlandin viestintäjohtajan Ahti Martikainen sanoo, että suomalaisasiakkaiden parin pääsiäispäivän sähköpostimotti aiheutui palvelimen verkkokortin rikkoutumisesta.

TeliaSoneran sähköpostipalvelu on Suomessa noin 300 000 asiakkaalla. Näistä yritysasiakkaita on 40 000.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?