Mobiili

Gartner arvosti Avayan kärkijoukkoon

Julkaistu:

Tutkimusyhtiö Gartner on nimennyt yritysviestintäratkaisujen tarjoaja Avayan johtajaksi Magic Quadrant -vertailunsa Contact Center Infrastructure -kategoriassa. Johtajien ratkaisut ovat tutkimusyhtiön mukaan tyypillisesti vähäriskisiä ja korkealaatuisia.
Johtajat ovat Gartnerin mukaan useilla eri markkinoilla toimivia yrityksiä, joiden tuoteportfolio ja markkinaosuus ovat vahvoja. Niillä on selkeä visio contact center -markkinoiden kehityksestä, ja ne pystyvät toimittamaan kehityksen kärjessä kulkevia tuotteita myös tulevaisuudessa, kerrotaan Avaya Finlandin tiedotteessa.

Gartnerin raportin mukaan voip-ratkaisut mullistavat contact centereiden perusrakenteita. Tämä johtuu siitä, että asiakkaat haluavat vähentää kumppaneiden määrää, joilta ne ostavat teknologioita ja palveluita.

- Uskomme että Avayan sijoittuminen Gartnerin nelikenttään on osoitus onnistuneesta strategiastamme, jossa liiketoimintaprosessit yhdistetään tehokkaisiin viestintäratkaisuihin. Tarjoamme myös jatkossa asiakkaille joustavia tapoja siirtyä ip-pohjaisiin viestintäratkaisuihin, jotka parantavat asiakaspalvelua ja laskevat kustannuksia, kertoo Avayan johtaja Dave Johnson.

Kommentit

    Näytä lisää