Mobiili

Tekstiviestikysely kirvoittaa nopean palautteen

Julkaistu:

Uudenlaista älytekstiviestien teknologiaa ja siihen pohjautuvia mobiilisovelluksia sekä -palveluita tarjoava BookIT on yhdistänyt osaamisensa tutkimusjärjestelmien ja -palveluiden tuottamiseen erikoistuneen Digiumin kanssa.
Yhteistyön ansiosta Digium voi nyt tarjota asiakkailleen tiedonhankintaa tehostavan tekstiviestipohjaisen SMS-tutkimusjärjestelmän.

Digium ja BookIT julkistivat tuoreen yhteistyönsä Nokian asiakasseminaarissa Malesiassa. Samalla Digium kertoi ottaneensa käyttöön älytekstiviestien teknologiaan pohjaavan tutkimusjärjestelmän asiakastyytyväisyyden mittauksissa.

- Älytekstiviestejä hyödyntävän järjestelmän ansiosta tuhannet asiakkaat voivat antaa nopean palautteensa vain yhtä nappia painamalla. Vastausprosentit ovat kohonneet poikkeuksellisen korkealle, jopa 88 prosenttiin. Perinteisten puhelin- ja internet-tiedustelujen vastausprosentti on ollut 10-20 prosenttia. Yllättävää on ollut myös se, että 44 prosenttia asiakkaista on vastannut kyselyihin kymmenen minuutin kuluessa, Digiumin toimitusjohtaja Niclas Reijonen kertoo.

BookIT ja Digium tarjoavat uuden teknologian mukaisia asiakastyytyväisyystutkimuksia muun muassa tietoliikenne- ja teleoperaattorien, autoteollisuuden ja lentoyhtiöiden käyttöön.

Kommentit

    Näytä lisää