Mobiili

Fujitsu-ryhmältä kolme lääkettä tietojärjestelmien optimointiin

Julkaistu:

Fujitsu-ryhmän yhtiöt ovat luoneet Triole-strategian, jonka tavoitteena on auttaa suuria yrityksiä, järjestelmäintegraattoreita ja keskisuuria yrityksiä optimoimaan tietojärjestelmänsä.
Cometan palveluksessa on noin 40 henkeä ja sillä on toimipisteitä Seattlessa, San Franciscossa ja Schaumburgissa, Chicagon lähellä. Julkisuudessa ei ole kerrottu paljonko Cometa tuli maksamaan perustajilleen.

Cometa sanoo tiedotteessaan, että sen wlan-tukkukauppa oli onnistunut, mutta se tarvitsee niin paljon lisärahoitusta, etteivät sijoittajat tue sitä kriittiseen massan saavuttamispisteeseen saakka.

Verkossa oli satoja Cometa Hotspot –alueita kirjakaupoissa, kahviloissa, toimistoissa ja ostoskeskuksissa. Yrityksen liikeidea oli tarjota palveluntuottajille wlania aggressiiviseen hintaan.

Cometan suunnitelmissa oli perustaa 25 000 julkista wlania kautta Yhdysvaltojen, mutta leviämisvauhti ei alunperinkään ollut riittävä tavoitteen saavuttamiseksi. Kun yhtiö hävisi suuren McDonald's-tarjouskilpailun, loppu oli edessä. Myös Toshiba heitti pyyhkeen kehään Wayportin saatua McDonald'sin verkkokaupan.

Kommentit

    Näytä lisää