Mobiili

Ikea turvaa Nortel-järjestelmään Keski-Euroopassa

Julkaistu:

Sisustusyhtiö Ikea on ottanut käyttöön Nortel Networksin automaattisen vastausjärjestelmän (Interactive Voice Response, IVR) asiakaspalvelukeskuksissaan Saksassa ja Sveitsissä.
Nortelin mukaan keskukset tukevat Saksan 32 liikkeen ja Sveitsin kuuden liikkeen toimintaa ja 10 000 tuotteen myyntiä.

IKEA hyödyntää Nortelin puheenkäsittelyyn tarkoitettua palvelinta (Voice Processing Series Information Server, VPS/is).

VPS/is on tuote, jonka avulla perinteisesti asiakaspalvelijan suorittamat tehtävät automatisoidaan. Palvelimen sovellukset tarjoavat tietoa muun muassa aukioloajoista, maksutavoista, ajo-ohjeista ja tuotteiden saatavuudesta sekä automaattivälittäjätoiminnon asiakaspalvelukeskukseen.

VPS/is-palvelimesta on saatavissa erilaisia ja erikokoisia kokoonpanoja, jotka muuttuvat sovellusten ja verkkovaatimusten mukaan. Tuote sisältää laajan valikoiman kehittyneitä puheentunnistusominaisuuksia, kuten puhutun puheen ymmärtäminen, soittajan henkilöllisyyden todentaminen ja tekstin muuttaminen puheeksi.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Uusi sopimus jatkaa Nortelin perinteisesti vahvoja suhteita Ikeaan. Saksan, Ruotsin ja Ison-Britannian Ikeat ovat jo aiemmin ottaneet käyttöön Nortelin Symposium-tuotteet puhelinpalvelukeskuksissaan.

Kommentit

    Näytä lisää