Mobiili

Postin palvelu osaksi Enfon sähköisiä viestinvälitysratkaisuja

Julkaistu:

Suomen Posti Oyj ja Enfo Group Oyj ovat sopineet sähköisen kuluttajaviestinnän myynti- ja markkinointiyhteistyöstä. Allekirjoitettu sopimus laajentaa osapuolien pitkää yhteistyötä sähköisen viestinvälityksen puolelle.
Postin ja Enfon yhteistyön myötä syntyy uusi kokonaisratkaisu, jossa Enfon yritysasiakkailla on käytössään sähköinen kanava kuluttaja-asiakkaidensa tavoittamiseen. Siirtyminen sähköisten kirjeiden lähettämiseen vähentää yritysten tulostus- ja postituskustannuksia ja tuo siten pitkällä aikavälillä merkittäviä kustannussäästöjä.

Enfon tulostusasiakkaat, esimerkiksi energia- ja puhelinyhtiöt sekä lehtitalot, voivat jatkossa lähettää laskunsa ja muut kirjeensä yhdellä kertaa sekä sähköisesti että paperisina.

Enfo toimittaa yrityksen kirjemateriaalista Postin palveluun menevät sähköisesti jaettavat kirjeet ja huolehtii asiakkaidensa muista sähköisistä jakelukanavista, arkistoinnista ja paperikirjeiden tulostamisesta. Posti puolestaan jakaa sähköiset kirjeet kuluttajille Postin sähköisessä palvelukanavassa.

Kuluttaja vastaanottaa sähköiset kirjeensä Postin palvelukanavassa olevaan henkilökohtaiseen postilaatikkoonsa.

Kommentit

    Näytä lisää