Mobiili

Immonen Mobile Metricsin vetäjäksi

Julkaistu:

Jarmo Immonen on nimitetty mobiileihin markkinointijärjestelmiin erikoistuneen Mobile Metrics Oy:n toimitusjohtajaksi. Hän siirtyy tehtäväänsä British American Tobaccosta.
MobileMetricsin uudeksi myyntijohtajaksi tulee Hannu Parkkonen Talentum Oy:n myynnistä ja markkinoinnista. Samanaikaisesti MobileMetricsin tukena aloittaa yhdeksänhenkinen markkinoinnin ja informaatioteknologian huippuasiantuntijoista koostuva neuvosto, jota johtaa Eera Finlandin varatoimitusjohtaja Antti Romppainen.

Immonen vastaa uudessa tehtävässään MobileMetricsin liiketoiminnan kehittämisestä ja kasvattamisesta. Hänellä on pitkäaikainen kokemus päivittäistavarakaupan ja merkkitavaramarkkinoinnin puolelta muun muassa Procter & Gamblelta.

-Siirryin MobileMetricsiin, sillä haluan oppia uutta ja pysyä ajan hermolla Uskon langattomaan tulevaisuuteen ja sen markkinapotentiaaliin. Mobiilimarkkinointi on hyvin kuluttajakeskeistä, sen menestyksen ratkaisevat lopulta kuluttajat, toteaa Immonen.

Parkkonen on aloittanut Mobile Metrics Oy:n myyntijohtajana. Hänen vastuualueenaan on MobileMetricsin kehittämä Mobiilin Markkinoinnin
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy
Optimointipalvelun (MOP) myynti ja markkinointi.

MobileMetrics perustettiin helmikuussa 2000. Tällä hetkellä yhtiöllä on toimipisteet Helsingissä ja New Yorkissa ja niissä 25 työntekijää.

Kommentit

    Näytä lisää