Digitoday

Googlen haku tuo mainoskuvakarusellin kännykkään

Julkaistu: , Päivitetty:

Google muutti hakualgoritmiaan nostaakseen mobiiliystävälliset sivut paremmin näkyville. Nyt oli aika esitellä uusia mobiilimainoksia AdWords-tapahtumassa.


Google-hakujen enemmistö tehdään mobiililaiteilla yli 10 maassa, sanoi Adwordsin tuotejohtaja Jerry Dischler. Noiden maiden joukossa ovat muun muassa Yhdysvallat, Kanada ja Japani.

Dischlerin mukaan uudet auto- ja hotellimainokset on suunniteltu yhdistämään markkinoijat suoraan kuluttajan juuri senhetkisiin tarpeisiin ja haluihin.

Uusissa automainoksissa korostuu visuaalinen viestintä. Mainos tuo autokuvien karusellin kuluttajan älypuhelimeen. Samalla tarjotaan lähellä olevien autoliikkeiden osoitteita.

Hotellimainokset toimivat vastaavalla tavalla. Mainosten kuvien ja osoitteiden lisäksi hakutuloksissa kerrotaan hinnoista, vapaista huoneista ja asiakkaiden arvosteluista.
Mainos (Teksti jatkuu alla)
Mainos päättyy

Google aikoo myös laajentaa hintavertailua autovakuutuksista kiinteistölainoihin, kirjoitti Mashable.

Kommentit

    Näytä lisää